18 april 2022

Dit vindt u van onze communicatie

Om u te informeren maken wij gebruik van verschillende communicatiemiddelen. De Deurpost, onze website, de nieuwspagina in de krant, enzovoort. En u kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Eind vorig jaar hebben wij laten onderzoeken wat u van onze communicatie vindt. Ruim 500 huurders deden aan het onderzoek mee. Daar zijn we erg blij mee! In het onderzoek stonden 3 thema’s centraal:

  • Wat vindt u van onze communicatiemiddelen? 
  • Wat vindt u van de onderwerpen waarover wij communiceren? 
  • Wat vindt u van de manieren waarop u contact met ons kunt opnemen? 

Contact met ons opnemen

De meerderheid van de huurders belt het liefst met ons om zaken te bespreken. Ook het sturen van een mail is populair. We zien dat nog niet alle huurders bekend zijn met Mijn Woonservice. Dat is het online portaal waar je huurzaken kunt regelen. Huurders tot en met 45 jaar zijn heel enthousiast over de Whatsapp van Woonservice. Maar nog weinig huurders kennen deze mogelijkheid. Daar kunnen we misschien nog wel meer mee doen.

De onderwerpen waarover Woonservice communiceert

Uit het onderzoek is gekomen dat onze huurders graag informatie krijgen over het onderhoud van de woningen, reparaties, energiebesparing en leefbaarheid. En dat we daar al veel over communiceren. Dit blijven we dan ook doen.

Hoe nu verder?

We zien dat we al veel dingen goed doen. Daar zijn we blij mee. Tegelijkertijd zien we kansen om dingen te verbeteren. We kunnen nog meer communiceren over onderhoud en reparaties. En nog niet alle huurders kennen het online portaal Mijn Woonservice. Daar gaan we mee aan de slag. Ook zagen we dat er veel behoefte is aan een e-mailnieuwsbrief. Dat pakken we op. Zo willen wij onze communicatie met en naar u nog beter maken.

Onder alle deelnemers aan het onderzoek heeft het onderzoeksbureau 10 waardebonnen van € 25,- verloot. We gingen bij een aantal langs om hen persoonlijk te bedanken: