Mijn Woonservice is vernieuwd!

18 april 2024

Mijn Woonservice is vernieuwd!

Via Mijn Woonservice kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, zaken met Woonservice regelen. Denk aan het betalen van de huur, een reparatieverzoek doorgeven of een aanvraag doen. Erg gemakkelijk, u bent namelijk niet gebonden aan onze openingstijden. Om hier gebruik van te kunnen maken en online zaken te regelen, heeft u een account nodig.

Alles op één plek, dat is handig!

Wat is er nieuw?

Mijn Woonservice heeft een nieuwe, frisse uitstraling gekregen en is zo ingericht dat het gemakkelijk te gebruiken is via een smartphone of tablet. Daarnaast hebben we over allerlei zaken die u kunt regelen via Mijn Woonservice meer informatie toegevoegd. Wilt u bijvoorbeeld uw huis naar eigen smaak aanpassen? In Mijn Woonservice vindt u nu ook alle spelregels. En als het nodig is, kunt u meteen een aanvraag doen.

Dit kunt u regelen via Mijn Woonservice:

  • Een reparatieverzoek doorgeven
  • Documenten inzien en gegevens wijzigen
  • Zonnepanelen aanvragen
  • Uw huur opzeggen
  • Isolerende maatregelen aanvragen
  • Openstaande posten betalen via iDEAL
  • Stroomaansluiting voor inductie koken aanvragen
  • Een vraag aan ons stellen

Nog geen account voor Mijn Woonservice? Zo maakt u een account aan:

E-mailadres bekend
Krijgt u weleens e-mail van ons? Dan is uw e-mailadres bij ons bekend. Doe dan het volgende:

  1. Ga naar onze website en klik rechts bovenin op de groene knop MIJN WOONSERVICE.
  2. Vervolgens kiest u ‘wachtwoord vergeten’.
  3. U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een nieuw wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.

E-mailadres niet bekend
Hebben wij nog geen e-mailadres van u? Of weet u het niet zeker? Doe dan het volgende:

Ga naar www.woonservice.nl/registreren. Hier kunt u uw e-mailadres doorgeven.

Zodra wij uw e-mailadres geregistreerd hebben, ontvangt u een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.