Klachten en tips

Klachten en tips

Woonservice hecht erg veel waarde aan tevreden klanten. Wij willen dat u prettig en goed woont, dat onze dienstverlening professioneel en vriendelijk op u overkomt. Ondanks dat wij daar erg ons best voor doen, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw woning of over onze dienstverlening. Wij hopen dat u de moeite wilt nemen ons dat te laten weten.

Bent u ontevreden over Woonservice?

We horen graag waar u ontevreden over bent. Dan kunnen wij met u op zoek naar een passende oplossing. Waar mogelijk verbeteren wij onze dienstverlening. U kunt de klacht melden via onderstaande contactformulier. 

Tip of compliment?

Tips, maar ook complimenten die door huurders en woningzoekenden worden uitgesproken zijn voor ons een extra stimulans om te blijven werken aan uw tevredenheid! Een tip of compliment kunt u ook doorgeven via onderstaand contactformulier.

Klacht of tip

Regionale geschillencommissie

Bij Woonservice spannen we ons tot het uiterste in om zaken samen op te lossen. Mocht het voorkomen dat we er samen niet uitkomen, dan is er de De Regionale Geschillen Commissie. 

Regionale geschillencommissie