Onze dienstverlening tijdens de lockdown

11 maart 2021

Onze dienstverlening tijdens de lockdown

Stap voor stap komen we uit de lockdown. En kan er steeds meer. Dat is fijn! Onze dienstverlening passen wij hier steeds op aan. Dit doen we met aandacht voor uw veiligheid en de veiligheid van onze medewerkers. Hier vindt u meer informatie. 

 

Voorzorgsmaatregelen

We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM

  • We spreken niet af met mensen met verkoudheidsklachten.
  • Medewerkers met verkoudheidsklachten blijven thuis.
  • We schudden geen handen en houden 1,5 meter afstand.

We werken zoveel mogelijk digitaal en telefonisch 

  • Wij beperken het contact met onze huurders en relaties. We proberen zoveel mogelijk telefonisch te doen. En maken gebruik van digitale mogelijkheden. U kunt ons bereiken op 0593 56 46 00 en per mail via info@woonservice.nl. 
  • Ons kantoor in Westerbork is alleen geopend op afspraak.  

We blijven woningen verhuren [en verkopen] 
Gaat u verhuizen? Of heeft u een woning toegewezen gekregen? Alle geplande sleuteloverdrachten gaan door, maar wel net even anders dan anders. Hierover nemen we contact met u op. 

 

Reparaties

Alle reparaties pakken we weer op. Heeft u een reparatie? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar op 0593 56 46 00. Of per mail via info@woonservice.nl. 

Heeft u een verstopping of doet uw cv-ketel het niet? Onze leveranciers komen langs. De contactgegevens van onze leveranciers vindt u hier.

Projecten
We kijken samen met onze aannemers en met u welke werkzaamheden we kunnen uitvoeren. We houden ons daarbij aan de richtlijnen in het protocol Samen Veilig Doorwerken. En we overleggen altijd met u of u zich daar ook goed bij voelt.