Mijn Woonservice

Via Mijn Woonservice kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, zaken met Woonservice regelen. Erg gemakkelijk, u bent namelijk niet gebonden aan onze openingstijden.

Dit kunt u regelen via Mijn Woonservice:

  • Een reparatieverzoek doorgeven
  • Zonnepanelen aanvragen
  • Een vraag aan ons stellen
  • Uw huur opzeggen
  • Openstaande posten betalen via Ideal
  • Stroomaansluiting voor inductie koken aanvragen
  • Een product uit het ThuisBest pakket aanvragen

Reparatie doorgeven via Mijn Woonservice? Zo werkt het: 

Esther: 'Ik kan zelf kiezen wanneer de vakman langskomt. Super Handig!'
Esther: 'Ik kan zelf kiezen wanneer de vakman langskomt. Super Handig!'

Stap 1: Inloggen op Mijn Woonservice

Klik rechts bovenin op de groene knop MIJN WOONSERVICE. Vervolgens kiest u voor uw persoonlijke pagina en logt u in met uw inlognaam (= e=mailadres) en wachtwoord. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op wachtwoord vergeten.

Stap 2: Reparatieverzoek doorgeven

Eenmaal ingelogd ziet u in Mijn Overzicht alle zaken die u kunt regelen. Kies vervolgens voor het indienen van een reparatieverzoek.

Kies soort reparatie
Voor sommige reparaties kunt u direct contact opnemen met een bedrijf die dit voor ons regelt. Dit ziet u zodra u de reparatie aanklikt. Staat uw reparatieverzoek er niet tussen? Kies dan voor andere reparaties kiezen.

Stap 3: Reparatie omschrijven

Typ in het zoekveld een woord waar de reparatie mee te maken heeft. Heeft u bijvoorbeeld een deur die klemt? Typ dan het woord 'deur' en u krijgt direct verschillende opties om uit te kiezen. Klik de reparatie aan waar het om gaat en klik op volgende stap. Staat uw reparatie er niet bij? Kies dan een die het beste past.

Stap 4: Aanvullende informatie toevoegen

Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is. U kunt eventueel een foto toevoegen waarop we kunnen zien wat er stuk is. Een foto is voor ons extra handig. Zo krijgen we een goed beeld van de reparatie. Heeft u meerdere reparaties? Vermeld dit dan ook hier.

Stap 5: Een datum kiezen

Kies hier de datum waarop onze vakman langs mag komen. En welk dagdeel u het beste uitkomt. Klik vervolgens op de volgende stap. Uw reparatieverzoek is nu ingepland. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.

Nog geen account voor Mijn Woonservice? Zo maakt u een account aan:

Krijgt u weleens e-mail van ons? Dan is uw e-mailadres bij ons bekend. Doe dan het volgende:

  1. Klik rechts bovenin op de groene knop MIJN WOONSERVICE.
  2. In het midden ziet u staan Persoonlijke pagina. Klik op Inloggen. Vervolgens kiest u de optie wachtwoord vergeten.
  3. U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een nieuw wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.

Hebben wij nog geen e-mailadres van u? Of weet u het niet zeker? Doe dan het volgende:

Ga dan naar www.woonservice.nl/registreren. Hier kunt u uw e-mailadres doorgeven.

Zodra wij uw e-mailadres geregistreerd hebben, ontvangt u een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord. Zodra u bent ingelogd kunt u dit wachtwoord zelf aanpassen.